پیام تسلیت رهبر انقلاب به سید حسن نصرالله در پی درگذشت مادر گرامی‌ایشان دبیرکل ناتو: متعهد به اجتناب از درگیری مستقیم با روسیه بر سر اوکراین هستیم خاندوزی: هیچ تزلزلی در اداره امور کشور وجود ندارد بیمارستان ایران در مکه راه‌اندازی شد اسپانیا، نروژ و ایرلند فردا کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند صدراعظم آلمان آب پاکی را روی دست اوکراین ریخت جوزپ بورل: حکم دیوان بین‌المللی کیفری برای بازداشت نتانیاهو باید اجرا شود اجرای طرح معافیت سربازان دارای فرزند + جزئیات پیرمحمد ملازهی، کارشناس حوزه افغانستان و شبه‌قاره، درگذشت کنعانی: وقفه‎‌ای در حمایت ایران از جریان‎‌های مقاومت ایجاد نمی‎‌شود حضور سعید جلیلی در منزل شهید آیت‌الله رئیسی (۶ خرداد ۱۴۰۳) امیر سرتیپ حیدری: با حضور مدبرانه رهبری خللی در امور کشور به وجود نیامد اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی دوره دوازدهم فردا مشخص می‌شود (۸ خرداد ۱۴۰۳) تجدید میثاق منتخبان مجلس دوازدهم با امام راحل(ره) جای خالی شهید جمهور در مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم مخبر: سرمایه اصلی کشور مردم هستند | هیچ عمل صالحی بالاتر از خدمت به مردم و تبعیت از رهبری نیست وزیر کشور خبر داد: طراحی و ارتقای سامانه‌های دقیق برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پیام رهبر معظم انقلاب برای مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم: دعوت‌کننده به همدلی در محیط عمومی کشور باشید | یکی از خصوصیات شهیدان پرواز اردیبهشت، رعایت فضیلت‌های اخلاقی بود مراسم آغاز به کار دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی (۷ خرداد ۱۴۰۳) + فیلم دفاع دادستان دیوان بین‌المللی کیفری از درخواست حکم بازداشت سران رژیم صهیونیستی
سرخط خبرها

تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو

  • کد خبر: ۲۲۴۶۱۰
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۷
تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
سرزمین‌های اشغالی شاهد تظاهرات اعتراضی هزاران شهرک‌نشین صهیونیست علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی است.

به گزارش شهرآرانیوز، امشب هم تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان صهیونیست علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی ادامه دارد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که هزاران شهرک‌نشین صهیونیست در برابر ساختمان وزارت جنگ این رژیم در تل‌آویو دست به تظاهرات زده‌اند.

بر اساس گزارش‌های رسیده این شهرک‌نشینان معترض از نتانیاهو خواسته‌اند که توافقی را برای مبادله اسیران میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در نوار غزه امضا کند.

علاوه بر این صهیونیست‌های معترض در این تظاهرات پرشمار خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام در سرزمین‌های اشغالی و برکناری نتانیاهو شده‌اند.

همچنین رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که صد‌ها معترض صهیونیست نیز در برابر محل اقامت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه اشغالی «قیساریا» دست به تظاهرات زده و خطاب به نتانیاهو شعار داده‌اند: پیش از اسیران به محل اقامتت بازنگرد.

گفتنی است با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم کسب هرگونه دستاورد نظامی از سوی رژیم صهیونیستی انتقاد‌ها در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی شدت گرفته است. مخالفان نتانیاهو وی را به خریدن وقت برای باقی‌ماندن در قدرت جهت فرار از محاکمه در پرونده‌های قضائی اقامه‌شده علیه او متهم می‌کنند. علاوه بر این خانواده‌های اسیران صهیونیست خواهان آن هستند که رژیم صهیونیستی بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در جریان توافق با مقاومت فلسطین آزاد کند و از ادامه حمله‌های بی فایده به نوار غزه که علاوه بر کشتار فلسطینیان کشتار این اسیران را نیز در پی دارد دست بردارد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->